Klachten
Heeft u een klacht over onze dienstverlenging of een van onze huurders? U kunt deze hier indienen. Wij nemen uw klacht serieus. Wij werken volgens een vaste klachtenprocedure.
Klachtenafhandeling
Klacht melden
U kunt uw klacht melden via Mijn Bright Wonen, of via ons klachtenformulier. Probeer in uw melding duidelijk aan te geven wat er is gebeurd en wie er betrokken zijn.
Behandelen klacht
Wij nemen uw klacht in behandeling. Deze wordt door ons team beoordeeld. Wij nemen hierbij altijd contact met u op.
Besluit
Wij willen samen met u en betrokkenen goede afspraken maken. Wij leggen deze afspraken vast en u ontvangt uiterlijk 7 werkdagen na uw melding een bevestiging van het besluit.
Klachtencommissie
Indien u het niet eens met met het besluit kunt u bezwaar maken. Dit bezwaar wordt door onze manager Wonen in behandeling genomen. Kunt u zich toch niet vinden in het besluit kunt u zich richten tot de klachtencommissie.
Test
Test
Wilt u meer weten hoe wij werken? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.