Bel ons (010) 288 48 68 of plaats een terugbelverzoek
Ga naar de inhoud

Heeft u een klacht over onze dienstverlenging of een van onze huurders? U kunt deze hier indienen. Wij nemen uw klacht serieus. Wij werken volgens een vaste klachtenprocedure.

Klachtenafhandeling

1

Klacht melden

U kunt uw klacht melden via Mijn Bright Wonen, of via ons klachtenformulier. Probeer in uw melding duidelijk aan te geven wat er is gebeurd en wie er betrokken zijn.

2

Behandelen klacht

Wij nemen uw klacht in behandeling. Deze wordt door ons team beoordeeld. Wij nemen hierbij altijd contact met u op.

3

Besluit

Wij willen samen met u en betrokkenen goede afspraken maken. Wij leggen deze afspraken vast en u ontvangt uiterlijk 7 werkdagen na uw melding een bevestiging van het besluit.

4

Klachtencommissie

Indien u het niet eens met met het besluit kunt u bezwaar maken. Dit bezwaar wordt door onze manager Wonen in behandeling genomen. Kunt u zich toch niet vinden in het besluit kunt u zich richten tot de klachtencommissie.

5

Test

Test

Wilt u meer weten hoe wij werken? Bekijk hier onze veelgestelde vragen.